Phronesis Marketing
de Corneliu Vîlsan
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Asa cum teoriile creativitatii in publicitate nu au contribuit in mod semnificativ la teoria explicativa si predictiva, nici teoriile persuasiunii rationale nu au participat in mod semnificativ la analiza reflexiva a valorilor si intereselor. Dar ambele categorii sunt premise indispensabile ale elaborarii unei strategii de marketing de succes, ele reprezentand fundamentul conceptului de phronesis.
Cartea se bazeaza pe interpretarea moderna a conceptului aristotelian de phronesis (in greaca veche φρόνησῐς, romanizat: phrónēsis), tradus in franceza ca sagacité, in engleza ca practical wisdom sau prudence, iar in romana prin intelepciune practica sau sagacitate. In Antichitate, sagacitatea era, alaturi de justitie, cumpatare si curaj, un parametru moral – aspect care a fost uitat de lumea moderna.
Aceasta carte se adreseaza celor care nu au impresia ca stiu deja totul despre publicitate: celor care lucreaza in publicitate, ca si clientilor agentiilor de publicitate; celor care au vechime in domeniul marketingului, dar si celor care se afla in situatia de a lua, in cunostinta de cauza, decizii de marketing si de alocare a bugetului, care desfasoara cercetari de piata, analizeaza date si isi adapteaza in mod constant strategiile de marketing la un mediu de afaceri aflat in permanenta schimbare, in scopul obtinerii celor mai bune rezultate.
Daca esti detinatorul unei afaceri mici care are ambitia de a ajunge o afacere mare sau daca lucrezi deja de multa vreme in marketing in cadrul unei organizatii mari, aceasta carte este pentru tine. Te va ajuta sa incepi de la zero sau iti va da idei noi despre cum sa iti imbunatatesti strategia de marketing si cum sa o implementezi mai bine pentru a obtine rezultate profitabile pe termen lung.
Contextul in care se desfasoara afacerile a devenit mai dificil in ultimii ani, mai ales dupa criza provocata de COVID-19, iar mediul in care opereaza publicitatea s-a schimbat: companiile sunt tot mai presate sa isi majoreze cifra de afaceri si profitul pentru a castiga cota de piata; sa lupte pentru distribuirea produselor, pentru obtinerea unei marje totale sau pentru marja per unitatea vanduta, pentru atingerea unei tinte de vanzari si pentru a patrunde in gandirea colectiva, ceea ce devine din ce in ce mai dificil, odata cu multiplicarea punctelor de contact cu consumatorii. Din nefericire, de mai mult de un deceniu, marketingul, ca functie a unei organizatii, a decazut din rolul sau strategic, ajungand un departament marginalizat, care se ocupa cu elaborarea de tactici de vanzare si cu sprijinirea acestora.
Consumatorii s-au schimbat si ei, la randul lor. Au devenit mai cinici in legatura cu fluxul constant al mesajelor de marketing, care ajung la ei pe toate canalele de comunicare. In plus, loialitatea lor fata de branduri s-a erodat si ea, pe masura ce au inceput sa perceapa tot mai multe produse ca fiind bunuri ce se deosebesc intre ele doar prin pret, in vreme ce advertiserii se concentreaza mai mult pe rezultate imediate si mai putin pe construirea pe termen lung a unui brand.
Data aparitie | 2023 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-955-761-7 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 228 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Corneliu Vîlsan |
Numar pagini | 228 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.