Miros, deci exist
de Bill S.Hannson
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Cod produs: 0000246953
Editura: Baroque Books & Arts
Data aparitie: 2023
Editie: Editia I
ISBN: 978-630-6522-03-3
Numar de pagini: 272
Disponibilitate: In stoc

Livrare detalii

14 de zile drept de retur. detalii
Singurul scop al uneia dintre cele mai mari industrii din lume este acela de a face ca oamenii să nu miroasă a oameni. Încă din epoca medievală, mirosul uman a fost considerat primitiv și un semn al claselor de jos. Cei care își permiteau au investit în studii și experiențe și așa a luat naștere breasla parfumierilor, veșnic preocupați să inventeze amestecuri noi și incitante, iar astăzi industria parfumurilor este evaluată la zeci de miliarde de dolari, ceea ce sugerează cât de mult suntem dispuși să plătim pentru a ne masca adevăratul miros.
Lumea insectelor • Mirosul adolescenței • Mirosul din genă • Mirosul fricii • În interiorul creierului • Mirosul fericirii • Câini, pisici, pinguini și crabi de pe Insula Crăciunului • Paradisul amenințat • Mirosul succesului • Factorul spaimă • Mirosul ambiției • O viață decisă de miros • Țânțarii și mirosul sângelui • O mică paranteză despre ciuperci • Mirosul speranței • Manipularea comportamentului uman • Mirosul inteligenței și mirosul prostiei • Mirosul viitorului • Fără gust, fără miros
Mirosul este simțul cel mai puțin înțeles, o componentă vitală a experienței umane aflate de milioane de ani în continuă evoluție, cu nenumărate funcții – de avertizare, de atracție, de inducere în eroare, pe scurt, de supraviețuire.
O altă modalitate prin care ne poate fi manipulat comportamentul este de a ne face mai dispuși să consumăm anumite bunuri. Și nu este o invenție nouă. Astăzi, manipularea clienților prin miros a devenit o artă. Uneori, „marfa adevărată“ nici măcar nu se află în preajma locului de vânzare.
Cu câțiva ani în urmă, lucram în Japonia. După ce câteva săptămâni la rând m-am răsfățat cu un sushi minunat, am început să îmi doresc o pizza congelată. În timp ce alegeam ce să iau pentru acasă, am simțit brusc mirosul distinct de pizza proaspăt coaptă. Supermarketul avea o instalație de difuzare a unui miros sintetic de pizza, plasată chiar deasupra congelatorului! Și strategia a funcționat perfect.
Autor
Bill S. Hansson s-a născut în 1959, în Suedia, și este specialist în neuroetologie. A fost vicepreședinte la Max-Planck-Gesellschaft zur Förderung der Wissenschaften și în prezent este președinte la Max Planck Institut și profesor onorific la Friedrich Schiller Universität din Jena.
Data aparitie | 2023 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-630-6522-03-3 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 272 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Bill S.Hannson |
Numar pagini | 272 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.