Asa cum economia poate fi abordata la nivel global ca domeniu vast de activitate si cunoastere sectorial primar secundar tertiar de ramura etc la fel si marketingul ca domeniu stiintific si de activitate concreta poate fi luat in studiu la mai multe niveluri unul general sau global caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu unul sectorial caruia-i sunt afectate cursuri precum

Marketing in turism

de Daniel Gherasim , Adrian Gherasim

79 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000276158

Editura: Prouniversitaria

Data aparitie: 2025

ISBN: 978-606-26-2069-1

Numar de pagini: 318

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Asa cum economia poate fi abordata la nivel global (ca domeniu vast de activitate si cunoastere), sectorial (primar, secundar, tertiar), de ramura etc., la fel si marketingul (ca domeniu stiintific si de activitate concreta) poate fi luat in studiu la mai multe niveluri: unul general sau global (caruia-i este dedicata disciplina denumita Marketing General, Bazele Marketingului sau Marketing pur si simplu), unul sectorial (caruia-i sunt afectate cursuri precum Marketingul Serviciilor) si unul specific (pentru care sunt concepute discipline gen Marketing in Turism). Programele de invatamant superior Marketing si Economia Comertului, Turismului Serviciilor includ in structura lor toate cele trei tipuri de astfel de discipline.

Pentru a face trecerea de la Marketingul general, la Marketingul Serviciilor si de aici la Marketingul in Turism (de la intreg la parti), cartea de fata a fost conceputa, redactata si structurata de asa maniera incat sa contina informatii esentiale de la toate cele trei niveluri, pe care autorii ei le-au considerat utile tuturor celor interesati de bunul mers al afacerilor din domeniul turismului (intreprinzatori, marketeri, studenti ai programelor de invatamant superior orientate spre acest sector etc.), precum si oricarui cititor dornic sa patrunda in universul marketingului.

            Urmarindu-se (pe cat posibil) evitarea suprapunerilor intre cunostintele furnizate de Marketingul general (Bazele Marketingului), Marketingul in Servicii si Marketingul in Turism (adica prin trecerea de la general, la particular si apoi la specific), continutul cartii este dominat de problematica stricta aferenta  turismului (chiar daca capitolele ei - dedicate pietei, produselor, pretului, promovarii, distributiei, comportamentului consumatorilor etc. - sunt similare cu cele intalnite in celelalte doua cursuri). Totodata, cititorul interesat doar de marketingul in domeniul turismului, pe seama informatiilor care-i dau cartii continutul, poate parcurge si drumul in sens invers (de la turism la servicii, iar de aici, prin extrapolare, la general).


Data aparitie 2025
ISBN 978-606-26-2069-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 318
Tip coperta Necartonat
Autor

Daniel Gherasim , Adrian Gherasim

Numar pagini 318

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

    
Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll