DESPRE AUTORI CRISTINA ANGELA TOH&258;NEAN – psiholog clinician principal psihoterapeut principal în Psihoterapii cognitiv-comportamentale psihoterapeut specialist în Psihoterapie ericksonian&259; &537;i hipnoz&259; clinic&259; absolvent&259; de liceu pedagogic cu o experien&539;&259; de peste 15 ani în lucrul cu copiii autor al mai multor programe de dezvoltare personal&259; derulate în zeci de institu&539;ii de

Manual dezvoltare personala clasa a II a

de Cristina Angela-Tohanean, Nicoleta Rogaz

27.5 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000224091

Data aparitie: 2021

ISBN: 978-606-949-972-6

Numar de pagini: 112

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

DESPRE AUTORI:

 

CRISTINA ANGELA TOHĂNEAN – psiholog clinician principal, psihoterapeut principal în Psihoterapii cognitiv-comportamentale, psihoterapeut specialist în Psihoterapie ericksoniană și hipnoză clinică, absolventă de liceu pedagogic, cu o experiență de peste 15 ani în lucrul cu copiii, autor al mai multor programe de dezvoltare personală derulate în zeci de instituții de învățământ, de care s-au bucurat deja mii de copii, coautor al cărții Povești terapeutice pentru copii mici și mari.

 

NICOLETA ROGOZ – lector universitar doctor, absolventă a unui liceu pedagogic, a două specializări de licență − Pedagogie și Psihologie (2001, 2002) și a două specializări de master − Psihoterapie și intervenție psihosocială și Politici educaționale (2003, 2004) din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, psihoterapeut sub supervizare, cu o experiență de peste 15 ani  în formarea profesorilor pe problematica dezvoltării și inovării curriculumului (în cadrul unor programe naționale sau instituționale), expert în domeniul educației, implicat în desfășurarea unor activități din proiecte naționale și internaționale (de tip ROSE, POCU,  POSDRU, CNCSIS, Grundvitg, FP7, Erasmus+), autor al cărții Proiectarea curriculumului din perspectiva constructivismului. Noi tendințe și sugestii metodologice (2013) și a numeroase articole de specialitate.

 

DE CE SĂ-L ALEGI?

 

1. Manualul propune activități variate care invită la reflecție și auto-reflecție, cunoaștere, autocunoaștere și intercunoaștere. Lecțiile extind orizonturile copiilor pentru o mai bună înțelegere de sine.

2. Are o structură clară și coerentă și introduce copilul într-o poveste pe care o parcurge unitate de unitate sub îndrumarea unui personaj, aspecte care facilitează învățarea într-un context creativ.

3. Vizează, prin activitățile propuse, implicarea tuturor factorilor importanți pentru demersul de dezvoltare personală și socială: elevi, învățători, familie.

4. Propune informații, activități și strategii fundamentate științific, corelate principiilor didactice și modelelor curriculare actuale.

5. Este un manual ilustrat într-o manieră originală și atrăgătoare. Raportul dintre imagini și text este unul echilibrat, astfel încât elevii să rețină cu ușurință informațiile și să nu obosească vizual.

 


Data aparitie 2021
ISBN 978-606-949-972-6
Numar de pagini 112
Tip coperta Necartonat
Autor

Cristina Angela-Tohanean, Nicoleta Rogaz

Numar pagini 112

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll