Care sunt elementele de baz&259; ale unei cariere de succes &238;n domeniul v&226;nz&259;rilorMetodele &238;nf&259;&539;i&537;ate &238;n aceast&259; carte se bazeaz&259; pe vasta experien&539;&259; &238;n domeniul v&226;nz&259;rilor a lui Zig Zaglar unul dintre cei mai cunoscu&539;i speakeri motiva&539;ionali din lume Pentru el succesul &238;n v&226;nz&259;ri se bazeaz&259; pe disponibilitatea de a &238;nv&259;&539;a &238;n mod constant de

Curs de vanzari (editia a II-a)

de Zig Ziglar

38 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000181442

Data aparitie: 2019

Editie: Editia a II a

ISBN: 978-606-44-0177-9

Numar de pagini: 104

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Care sunt elementele de bază ale unei cariere de succes în domeniul vânzărilor?


Metodele înfățișate în această carte se bazează pe vasta experiență în domeniul vânzărilor a lui Zig Zaglar, unul dintre cei mai cunoscuți speakeri motivaționali din lume. Pentru el, succesul în vânzări se bazează pe disponibilitatea de a învăța în mod constant, de a extrage învățăminte prețioase din trecut fără a râmâne blocat în el, pe capacitatea de a te bucura de tot ceea îți oferă prezentul și pe curajul de a privi viitorul cu optimism și speranță. 


Urmați sfaturile prezentate în această carte și nu doar că veți avea relații de succes cu clienții, bucurându-vă astfel de prosperitate financiară, dar veți descoperi idei și principii care vă vor îmbunătăți calitatea vieții în toate aspectele ei. 



Data aparitie 2019
Editie Editia a II a
ISBN 978-606-44-0177-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 104
Tip coperta Necartonat
Autor

Zig Ziglar

Numar pagini 104

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll