Strategia oceanului albastru argumenteaz&259; c&259; o concuren&539;&259; pe via&539;&259; &537;i pe moarte nu duce decât la un ocean ro&537;u însângerat în care rivalii se lupt&259; pentru un profit în sc&259;dere Bazat pe o analiz&259; a 150 de mi&537;c&259;ri strategice acoperind peste 100 de ani &537;i 30 de ramuri industriale autorii demonstreaz&259; c&259; succesul

Strategia oceanului albastru

de W. Chan Kim, Renee Mauborgne

59 Lei (TVA inclus)
Acest produs se poate ridica doar din librarii.

Cod produs: 0000122194

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-167-1

Numar de pagini: 376

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. 
Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre. Această ediție revizuită și adăugită include: 

- O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“ 
- Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte 
- Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani. 

O lucrare de referință care desființează gândirea strategică tradițională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă și îndrăzneață către cucerirea viitorului. Considerați-l ghidul vostru în crearea de spații de piață necontestate, în care concurența devine irelevantă. 
Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-167-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 376
Tip coperta Necartonat
Autor

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll