Politica 2.0 08. Politica marketingului politic
de Sorin Tudor
Cod produs: 0000009833
Editura: Profile Publishing
Data aparitie: 2008
Editie: Editia I
ISBN: 978-973-733-277-6
Numar de pagini: 200
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
„increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi. „Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?”, se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi. Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu.” Sorin Oprescu
Data aparitie | 2008 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-973-733-277-6 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 200 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Sorin Tudor |