Traducere de Adina AvramescuÎn noua er&259; a tehnologiei imaginea public&259; pe care o proiect&259;m a devenit un element esen&539;ial al vie&539;ii noastre iar pentru mul&539;i chiar sursa bun&259;st&259;rii Am ajuns în punctul în care oricine poate deveni o persoan&259; public&259; de succes totul este s&259; fii dispus s&259; faci ce e necesar pentru a atrage aten&539;ia publicului &537;i a-l fideliza Tara Isabella Burton ne arat&259;

Self-Made. Cum ne cream identitatea, de la Leonardo da Vinci la familia Kardashian

de Tara Isabella Burton

44.95 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000268840

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2024

ISBN: 978-630-344-007-1

Numar de pagini: 336

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Traducere de Adina Avramescu

În noua eră a tehnologiei, imaginea publică pe care o proiectăm a devenit un element esențial al vieții noastre, iar pentru mulți chiar sursa bunăstării. Am ajuns în punctul în care oricine poate deveni o persoană publică de succes, totul este să fii dispus să faci ce e necesar pentru a atrage atenția publicului și a-l fideliza. Tara Isabella Burton ne arată că această căutare a renumelui și imaginii publice nu este de fapt atât de nouă, ba, dimpotrivă, are rădăcini în Renaștere, când Leonardo da Vinci și, ceva mai târziu, Albrecht Dürer șocau atât prin operele lor, cât și prin comportament și atitudinea sfidătoare. Cartea este o istorie din secolul al XVI-lea până azi a oamenilor self-made, care au vrut să se delimiteze de „gloată” și, fie prin geniul sau talentul lor, fie prin muncă asiduă și atenție la detalii, fie prin „acel ceva” hollywoodian, și-au creat o imagine unică, una la care ceilalți nu puteau decât să aspire. De la Oscar Wilde, Thomas Edison sau Andy Warhol până la Donald Trump și familia Kardashian, cu toții au profitat de propriile talente, dar și de epoca în care trăiau pentru a ieși, într-un fel sau altul, în față. Self-made ne arată cum a evoluat în timp această goană după celebritate, cum s-a transformat dintr-o căutare a sinelui și a unui scop în viață într-o sursă de venit și chiar de îmbogățire și, mai ales, care sunt pericolele lumii de azi, când, odată cu apariția rețelelor de socializare, viața personală a ajuns să se confunde cu imaginea publică.

„O trecere în revistă distractivă și educativă a unei procesiuni de genii, dandy, șarlatani, moguli și staruri de film. Este o călătorie care culminează cu noi, miliardele de oameni cu camere foto la smartphone și conturi pe social media… Toți suntem acum oameni self-made, că ne place sau nu – iar această carte spirituală și sceptică ne povestește cum am ajuns aici într-un fel care ne pune pe gânduri.” (The Guardian)

„Cu claritate și autoritate, Burton arată cum oamenii self-made se complac în «fantezia vânzării propriei persoane», foarte profitabilă, și le oferă o cale de evadare din realitate urmăritorilor lor. Este o revelație.” (Publishers Weekly)


Data aparitie 2024
ISBN 978-630-344-007-1
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 336
Tip coperta Necartonat
Autor

Tara Isabella Burton

Numar pagini 336

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll