Rezultatele negocierii sunt cele care determin&259; soarta unei na&539;iuni dezvoltarea unei companii sau ob&539;inerea unei cre&537;teri de salariu Negocierea este un proces în care intr&259;m aproape în fiecare zi Uneori câ&537;tig&259;m alteori pierdem Mai important decât câ&537;tigul sau pierderea este s&259; în&539;elegem c&259; dac&259; vrem s&259; ob&539;inem ceva de la cineva vom intra într-un proces de

Secretele negocierii in afaceri

de Cristian Cojocaru

Cod produs: 0000256488

Data aparitie: 2023

Editie: Editia I

ISBN: 978-630-6536-05-4

Numar de pagini: 136

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Rezultatele negocierii sunt cele care determină soarta unei națiuni, dezvoltarea unei companii sau obținerea unei creșteri de salariu. Negocierea este un proces în care intrăm aproape în fiecare zi. Uneori câștigăm, alteori pierdem. Mai important decât câștigul sau pierderea este să înțelegem că, dacă vrem să obținem ceva de la cineva, vom intra într-un proces de negociere.

Cred că, dincolo de obiectivele și de motivul sau motivele pentru care intrăm într‑o negociere, există întotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se așază la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari. Construcția unui parteneriat este cheia de boltă pentru desfășurarea cu succes a unei negocieri. Chiar dacă folosim tactici de influențare sau, în unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia. Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei cărți, mă refer la reprezentanții părților care negociază folosind termenul de „parteneri“. Pentru că, chiar dacă în realitate nu prea există situații în care negocierea se încheie cu împărțirea egală a câștigului (vestitul concept win-win), pentru o relație de afaceri de durată, este preferabil ca fiecare partener să-și atingă măcar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.


Data aparitie 2023
Editie Editia I
ISBN 978-630-6536-05-4
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 136
Tip coperta Necartonat
Autor

Cristian Cojocaru

Numar pagini 136
Scroll