Ospitalitate fara limite. Cum sa intreci asteptarile clientilor
de Will Guidara
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Cod produs: 0000268252
Editura: Curtea Veche Publishing
Data aparitie: 2024
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-44-1729-9
Numar de pagini: 336
Disponibilitate: In stoc
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Legendarul restaurant Eleven Madison Park era o braserie de două stele aflată într-o situație delicată când Will Guidara a preluat cârma. Unsprezece ani mai târziu, avea deja patru stele din partea publicației The New York Times, trei stele Michelin și fusese numit cel mai bun restaurant din lume.
Cum a fost posibil? Angajații restaurantului au depășit cu mult așteptările clienților: la un moment dat au umplut sala de mese cu nisip, cocktailuri mai tai și șezlonguri pentru a consola un cuplu după o vacanță anulată, altădată i-au făcut o surpriză unei familii care nu văzuse niciodată zăpadă le-au oferit o plimbare cu sania în Central Park. Cultura care pune pe primul loc ospitalitatea să-i faci pe oameni să se simtă cu adevărat bineveniți a funcționat datorită concentrării atât asupra clienților, cât și asupra propriei echipe.
Această carte cu lecții despre servicii și leadership pune pe piedestal singurul principiu care nu o să se demodeze niciodată: dorința firească de a fi apreciat. Introducându-ne în culisele fine dining-ului, Guidara ne arată cum să descoperim magia în ceea ce facem pentru noi înșine, pentru oamenii cu care lucrăm și pentru cei pe care îi servim.
Data aparitie | 2024 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-44-1729-9 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 336 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Will Guidara |
Numar pagini | 336 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.