Manual matematica clasa a VII a
de Ion Cicu, Silvia Mares
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Manualul de Matematică (conform cu Programa școlară) este structurat în 11 unități de învățare.
Fiecare unitatea de învățare cuprinde lecții de PREDARE, de RECAPITULARE, de EVALUARE, de AMELIORARE și DEZVOLTARE.
Lecția de predare are secțiuni corespunzătoare momentelor lecției în situația de predare-învățare centrată pe elev (observare/amintire care implică elevul prin sarcini, prezentarea noțiunii treptat, bazat pe cunoștințele anterioare, pe cât posibil experimental sau aplicat, corelat cu viața reală și cu exemple relevante pentru experiența de viață a elevului, punctarea definiției și evidențierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea noțiunii, concluzii).
Lecția de recapitulare conține sarcini care fixează noțiunile prezentate în unitate, combină conceptele în exerciții și probleme și pregătește lecția de evaluare.
Lecția de evaluare conține proba de evaluare – itemi formulați astfel încât să evalueze deprinderea competențelor de interes abordate în unitatea de învățare. Lecția de evaluare conține și o grilă de autoevaluare care arată modul în care se acordă punctele pentru fiecare item.
Lecția de ameliorare și dezvoltare conține în prima parte sarcini de o complexitate redusă destinate elevilor care nu au avut rezultate bune la evaluare iar în a doua parte sarcini mai complexe, destinate elevilor cu rezultate foarte bune la proba de evaluare.
Prin intermediul experiențelor de învățare, elevii își dezvoltă structuri cognitive și competențe care le permit adaptarea la cerințele vieții sociale, flexibilitate în gândire, creativitate și autonomie în soluționarea problemelor diverse din viața de zi cu zi.
Manualul conține modalități de lucru redate explicit în logica expunerii didactice, promovând contexte de dezvoltare a gândirii și a altor capacități intelectuale. De asemenea, pune la dispoziție numeroase contexte de învățare și aplicare care au în vedere individualizarea și exersarea.
Sarcinile de învăţare propuse vizează centrarea curriculumului pe probleme ale vieţii cotidiene, pe situații reale din societatea contemporană, având ca scop rezolvare de probleme, identificarea de soluţii.
Varianta digitală urmează îndeaproape versiunea tipărită a manualului, prin respectarea conţinutului știinţific, ordinii unităților de învățare și stilului grafic. În plus, oferă prin particularitatea interactivă a activităților, șansa unei învățări personalizate, mult îmbunătățite.
În plus, cadrele didactice care au ales deja acest manual și-au motivat opțiunea declarând că le-a plăcut…
- design-ul atractiv, transpunerea în situații reale ce îi ajută pe elevi să stăpânească si să-și însușească mai bine noțiunile de matematică, exercițiile bine alese pentru toate nivelele, abordarea transdisciplinară a anumitor probleme, precum și faptul că testele de evaluare după fiecare capitol sunt bine structurate.
- varianta digitală ce trezește interesul pentru matematică și „nu orice carte, fie ea manual sau culegere, reuseste acest lucru“.
- „Aș fi vrut să învăț matematica folosind cu un asemenea suport. Pentru că este bine structurat, pentru că face matematica mai «prietenoasă». Îmi plac și părțile în care se face referire la aspecte practice ale vieții.“
- trimiterea spre situații reale, unde pot folosi noțiunea, cum a apărut, o explicație logică (la geometrie).
- paginile, ieșite din tiparul monocrom, ce captivează prin design. „Un manual de matematică așa cum mi-aș fi dorit eu, să fi fost elev!“
Data aparitie | 2019 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-9030-03-5 |
Numar de pagini | 192 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Ion Cicu, Silvia Mares |
Numar pagini | 192 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.