La nivel cognitiv faptele istorice sunt accesibile atât direct cât &537;i prin intermediul surselor istorice urm&259;rindu-se dezvoltarea de modele interpretative familiarizarea cu descrierea &351;i interpretarea faptelor &351;i a proceselor istorice pornind de la sursele istorice dezvoltarea capacit&259;&355;ilor analitice &351;i de gândire critic&259; La nivelul elementelor atitudinal-valorice accentul este pus pe diversitate cultural&259; social&259;

Manual istorie clasa a VII a (editia 2022)

de Maria Ochescu

Cod produs: 0000238867

Editura: Art Klett

Data aparitie: 2022

ISBN: 978-606-076-204-1

Numar de pagini: 126

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică. La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia.

Manualul de istorie pentru clasa a VII-a propune o manieră modernă de abordare didactică a conținutului disciplinei, care vizează asigurarea unui echilibru între dezvoltarea dimensiunilor cognitive şi dezvoltarea dimensiunii atitudinal-valorice ale elevilor de gimnaziu.
La nivel cognitiv, faptele istorice sunt accesibile atât direct, cât și prin intermediul surselor istorice, urmărindu-se dezvoltarea de modele interpretative, familiarizarea cu descrierea şi interpretarea faptelor şi a proceselor istorice pornind de la sursele istorice, dezvoltarea capacităţilor analitice şi de gândire critică.
La nivelul elementelor atitudinal-valorice, accentul este pus pe diversitate (culturală, socială, politică, de gen etc.) şi pe acceptarea şi valorizarea pozitivă a acesteia. 
Manualul este organizat pe unități de învățare și satisface câteva exigențe:
• prezentarea conţinuturilor este bazată pe logica fenomenului istoric (repere spațio‑temporale, surse), a demersului didactic frontal și individual (aplicații, ateliere, teme de reflecție, proiecte, mape, teme de sinteză, evaluări sumative și formative, autoevaluări etc.) şi pe adecvarea la competenţele specifice vizate spre formare/dezvoltare;
• se raportează la experienţa cotidiană de cunoaştere a copiilor de 12 – 13 ani;
• conţinuturile propuse spre studiu solicită abordări inter- și transdisciplinare (geografie, religie, literatură, desen, muzică etc);
• conţinuturile sunt deschise abordării graduale pe niveluri de dificultate, precum și altor dezvoltări, în funcţie de particularităţile grupului de elevi.


Data aparitie 2022
ISBN 978-606-076-204-1
Numar de pagini 126
Autor

Maria Ochescu

Numar pagini 126
Scroll