Manualul de geografie de clasa a IV-a se bazeaz&259; pe experien&539;a concret&259; a elevului în orizontul s&259;u &537;i pe realitatea cotidian&259; Abordarea este divers&259; fiind prev&259;zute con&539;inuturi monodisciplinare &537;i interdisciplinare prin conexiuni cu &537;tiin&539;ele naturii matematica istoriaManualul propune diverse activit&259;&539;i de înv&259;&539;areexerci&539;ii de localizare empiric&259; a elementelor din

Manual geografie clasa a IV a

de Manuela Popescu, Stefan Pacearca

47 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000232461

Editura: Intuitext

Data aparitie: 2021

ISBN: 978-606-8681-69-6

Numar de pagini: 120

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Manualul de geografie de clasa a IV-a se bazează pe experiența concretă a elevului în orizontul său și pe realitatea cotidiană. Abordarea este diversă, fiind prevăzute conținuturi monodisciplinare și interdisciplinare, prin conexiuni cu științele naturii, matematica, istoria.

Manualul propune diverse activități de învățare:

exerciții de localizare empirică a elementelor din orizontul imediat;
compararea elementelor din realitate și a celor reprezentate pe hartă;
măsurarea unor distanțe existente între puncte de reper;
identificarea unor reprezentări cartografice;
recunoașterea unor elemente ale spațiului geografic local.
Prin activitățile sugerate, manualul de geografie are, pe lângă funcția sa firească, informativă și formativă, un plus de valoare ce rezidă din contextualizarea învățării, ancorarea ei în realitatea vieții și societății în care elevul devine parte activă. Activitățile de învățare plasează elevul în condiţiile naturale ale vieţii, determinate de motivaţii şi atitudini adecvate în raport cu particularităţile psihologice şi cu mediul apropiat.

Manualul Intuitext contribuie la optimizarea procesului de predare-învățare-evaluare. De asemenea, acesta le oferă elevilor posibilitatea dobândirii unei experienţe sociale constructive bazate pe cooperare şi colaborare în rezolvarea problemelor vieţii.

Lecția de predare are secțiuni corespunzătoare momentelor lecției în situația de predare-învățare centrată pe elev (observare/amintire care implică elevul prin sarcini, prezentarea noțiunii treptat, bazat pe cunoștințele anterioare, pe cât posibil experimental sau aplicat, corelat cu viața reală și cu exemple relevante pentru experiența de viață a elevului, punctarea definiției și evidențierea cuvintelor-cheie, sarcini pentru fixarea noțiunii, concluzii).

Lecția de recapitulare conține sarcini care fixează noțiunile prezentate în unitate, combină conceptele în exercții și probleme și pregătește lecția de evalaure.

Lecția de evaluare conține proba de evaluare – itemi formulați astfel încât să evaluaeze deprinderea competențelor de interes abordate în unitatea de învățare, să se poată concentra pe rezolvare, nu pe modul în care oferă răspunsul. Lecția de evaluare conține și o grilă de autoevaluare.

Varianta digitală interactivă este concepută într-o formă atractivă, în manieră modernă, fără dificultăți în aplicare și exploatare. Este similară variantei tipărite a manualului, prin respectarea conţinutului știinţific, ordinii temelor și stilului grafic.

IMPORTANT: pentru utilizarea eficientă a manualelor digitale veți beneficia de suportul nostru pe toată durata anului școlar.


Data aparitie 2021
ISBN 978-606-8681-69-6
Numar de pagini 120
Tip coperta Necartonat
Autor

Manuela Popescu, Stefan Pacearca

Numar pagini 120

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll