INSTRUC&354;IUNI DE JOC• Preg&259;tirea pentru joc Fiecare juc&259;tor î&537;i alege o gâsc&259; &537;i o a&537;az&259; pe p&259;tr&259;&539;elul de „start“• Regulament Pentru a stabili cine începe fiecare juc&259;tor va da cu zarul Juc&259;torul care ob&539;ine cel mai mare num&259;r va începe jocul urmat de persoana aflat&259; la stânga sa &537;amd Juc&259;torul d&259; cu zarul &537;i

Joc De Familie Cursa Gastelor 74990

Cod produs: 0000210279

Brand: Ludattica

Colectie: Ludattica

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

INSTRUCŢIUNI DE JOC:
• Pregătirea pentru joc: Fiecare jucător își alege o gâscă și o așază pe pătrățelul de „start“.
• Regulament: Pentru a stabili cine începe, fiecare jucător va da cu zarul. Jucătorul care obține cel mai mare număr va începe jocul, urmat de persoana aflată la stânga sa, șamd. Jucătorul dă cu zarul și mișcă gâsca sa corespunzător numărului obținut prin adunarea cifrelor obținute cu cele două zaruri. Când gâsca ajunge pe un câmp special, jucătorul trebuie să respecte cerința câmpului respectiv. Iată lista câmpurilor speciale și regulile care trebuie urmate când o gâscă ajunge pe ele: Câmpurile „gâscă“ (5, 9, 14, 18, 23, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59): jucătorul avansează cu suma cifrelor obținute pe cele două zaruri;
• Câmpul 6, „podul“: jucătorul merge la câmpul 12;
• Câmpul 19, „casa“: jucătorul stă pe loc o tură;
• Câmpul 31, „fântâna“: jucătorul merge la câmpul 52 (”gardul”) și nu poate părăsi acest câmp până ce un alt jucător nu îl trage de acolo, când ajunge pe același câmp;
• Câmpul 42, „labirintul“: jucătorul se întoarce pe câmpul de unde a plecat;
• Câmpul 52, „gardul“: jucătorul stă pe loc până ce un alt jucător ajunge pe același câmp și-i ia locul;
• Câmpul 58, „craniul“ – jucătorul trebuie să se întoarcă la câmpul de Start. Câștigă primul jucător care ajunge pe câmpul 63. Pe acest câmp, însă, nu se poate ajunge decât dacă numărul obținut cu zarurile este exact același cu numărul de câmpuri necesar pentru a ajunge acolo. Dacă numărul nu coincide, jucătorul va merge înapoi cu tot atâtea câmpuri cât a depășit numărul respectiv. Dacă jucătorul ajunge pe un câmp „gâscă“, va continua în sens opus, în loc să meargă în față

Un joc clasic atemporal, îndrăgit deopotrivă de adulți și copii! Tabla este ilustrată frumos, iar marcajele de gâscă sunt din lemn. CONȚINE:
tablă de joc 70 x 50 cm,
6 gâște din lemn,
2 zaruri mari din lemn,
instrucțiuni de joc

Numărul de jucători: 2-6 jucători


Colectie Ludattica
Scroll