Traducere de Miruna Andriescu &537;i Dan B&259;l&259;nescuO ampl&259; continuare &537;i extindere a lucr&259;rii publicate în 2008 ce avea s&259; devin&259; aproape imediat o apari&539;ie editorial&259; eveniment volumul aduce în fa&539;a cititorului noi rezultate ale cercet&259;rilor întreprinse în ultimii ani în domeniul educa&539;iei Analizele incluse aici prezint&259; informa&539;ii culese din peste 2100 de metaanalize de

Invatarea vizibila. Versiunea extinsa

de John Hattie

89 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000270361

Editura: Polirom S.A.

Data aparitie: 2024

ISBN: 978-630-344-057-6

Numar de pagini: 504

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Traducere de Miruna Andriescu și Dan Bălănescu

O amplă continuare și extindere a lucrării publicate în 2008 ce avea să devină aproape imediat o apariție editorială eveniment, volumul aduce în fața cititorului noi rezultate ale cercetărilor întreprinse în ultimii ani în domeniul educației. Analizele incluse aici prezintă informații culese din peste 2.100 de metaanalize (de două ori mai multe decât în cartea precedentă) efectuate în baza a peste 130.000 de studii în care au fost implicați mai mult de 400.000.000 de elevi din toată lumea. În plus, autorul arată cum a fost implementat în școli modelul Învățarea Vizibilă și care sunt direcțiile pe care ar trebui să le urmeze cercetarea în acest domeniu. Un volum necesar, adresat cercetătorilor, profesorilor, factorilor decizionali din școală, profesorilor formatori sau decidenților politici.

Învățarea vizibilă. Versiunea extinsă provoacă, intrigă și fascinează prin felul în care autorul, cu măiestria și autoritatea cercetătorului, corelate cu experiența profesorului, ne conduce în lumea exactă a științei în educație, clătinând prejudecăți, norme culturale și convingeri profesionale. Cu obiectivitate și rigoare, John Hattie le oferă specialiștilor și practicienilor din mediul educațional date din cercetări și studii, concluzii și reflecții, ridicând totodată întrebări ce ne îndeamnă să regândim felul în care ne raportăm la școală, ora de clasă, elevi, părinți, curriculum, resurse și tehnologie, într-un cuvânt, întregul ecosistem educațional. Scopul principal al școlii este învățarea, ne spune el și, plecând de aici, ne invită la un proces de evaluare a propriilor tipare de gândire. Convingerea sa este că fiecare copil poate progresa în învățare, iar profesorii, liderii educaționali și părinții trebuie să urmărească realizarea acestui deziderat prin absolut toate demersurile din școală și de acasă.” (Liliana Romaniuc)


Data aparitie 2024
ISBN 978-630-344-057-6
Loc aparitie Iasi
Numar de pagini 504
Tip coperta Necartonat
Autor

John Hattie

Numar pagini 504

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll