Inima afacerilor
de Hubert Joly
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Cod produs: 0000234496
Editura: Editura Prestige
Data aparitie: 2022
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-9609-62-0
Numar de pagini: 332
Disponibilitate: In stoc
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
,,Inima afacerilor va fi cartea de business definitorie pentru acest deceniu."
-- ANGELA AHRENDTS, fost prim-vicepresedinte, Apple Retail; fost director general executiv, Burberry
,,Hubert Joly ne arata ce inseamna cu adevarat un leadership autentic si eficient: articularea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centru, includerea tuturor partilor interesate si tratarea profitului ca pe un produs."
-- AICHA EVANS, director executiv general, Zoox
,,Acesta este un material de citit obligatoriu pentru oricine doreste sa inteleaga afacerile moderne ca forta pentru binele global, natura schimbatoare a leadershipului si de ce in centrul a tot ceea ce facem trebuie sa se afle un scop profund."
-- ALEX GORSKY, presedinte si director general, Johnson & Johnson
,,Aceasta reteta pentru <> va schimba inimile si mintile nu numai in ceea ce priveste modul in care sunt conduse companiile, ci si modul in care sunt predate afacerile si capitalismul in scoli."
-- ARIANNA HUFFINGTON, fondator si director executiv general, Thrive Global
,,Hubert ne invita sa ne gandim profund la scopul unei companii... si ne ofera un set de principii si sfaturi practice despre cum sa transformam aceasta viziune in realitate."
-- SATYA NADELLA, director executiv general, Microsoft
,,Aceasta carte surprinde pasiunea lui Hubert pentru scop si pentru oameni mai presus de profituri si prezinta dintr-o perspectiva unica si pragmatica cum afacerile pot deveni o forta de neoprit a binelui."
-- PAUL POLMAN, cofondator si presedinte, IMAGINE; fost director general executiv, Unilever
,,Inima afacerilor ofera o viziune plina de bucurie si inspiratie despre cum sa reinventam afacerile si capitalismul incepand cu inima."
-- DARREN WALKER, presedinte, Fundatia Ford
In 2012, ,,toata lumea credea ca vom muri", spune Joly. Opt ani mai tarziu, Best Buy era reconstruita: Joly si echipa sa au transformat compania intr-unul dintre angajatorii preferati ai natiunii, au imbunatatit considerabil gradul de satisfactie al clientilor si au crescut dramatic pretul actiunilor Best Buy. Joly si echipa sa au reusit, de asemenea, sa faca din Best Buy un lider in domeniul sustenabilitatii si al inovatiei.
In cartea sa Inima afacerilor, Joly ne impartaseste filozofia din spatele renasterii Best Buy: urmarirea unui scop nobil, plasarea oamenilor in centrul afacerilor, crearea unui mediu in care fiecare angajat poate inflori si tratarea profitului ca pe un rezultat, nu ca pe un scop in sine.
Aceasta abordare este usor de inteles, dar punerea ei in practica nu este la fel de usoara. Ea necesita regandirea radicala a modului in care privim munca, in care definim companiile, motivam oamenii si con ducem. In aceasta carte, Joly ne impartaseste povesti memorabile, lectii si sfaturi practice, toate extrase din experienta transformarii sale de la un consultant McKinsey foarte determinat la un lider care crede in magia umana.
HUBERT JOLY este fostul presedinte si director executiv general al Best Buy. El a fost recunoscut ca fiind unul dintre cei o suta de ,,directori executivi generali cu cele mai bune performante din lume" de catre Harvard Business Review, unul dintre primii treizeci de directori executivi generali din lume de catre Barron's si unul dintre primii zece directori executivi gene rali din Statele Unite in cadrul Premiilor anuale ale angajatilor de la Glassdoor. Joly este in prezent conferentiar principal la Harvard Business School si face parte din consiliile de administratie ale Johnson & Johnson si Ralph Lauren.
CUPRINS
Cuvant inainte ............................................................................. 9
Introducere................................................................................... 17
Partea intai
SENSUL MUNCII
1. Blestemul lui Adam................................................................ 27
2. De ce muncim......................................................................... 39
3. Problema cu perfectiunea..................................................... 55
Partea a doua
ORGANIZATIA CU FINALITATE UMANA
4. Tirania castigului actionarilor................................................ 71
5. Construind catedrale............................................................. 86
6. Punerea in practica a unui scop nobil.................................122
7. Cum sa redresezi o afacere fara
sa fii urat de toata lumea ..........................................................124
Partea a treia
DESCATUSAND MAGIA UMANA
8. Dincolo de morcovi si nuiele ...............................................155
9. Primul ingredient: unind visurile .........................................167
10. Al doilea ingredient: dezvoltarea relatiilor umane.........183
11. Al treilea ingredient: incurajarea autonomiei .................206
12. Al patrulea ingredient: atingerea maiestriei ...................223
13. Al cincilea ingredient: sa-ti aranjezi vantul din pupa .......241
Partea a patra
IN FAVOAREA UNEI CONDUCERI CU UN SCOP
14. Conteaza cum conduci .......................................................257
15. Liderul cu un scop ...............................................................268
Concluzie: Un apel la actiune ..................................................281
Note ..............................................................................................289
Index .............................................................................................305
Multumiri .....................................................................................317
Despre autori ..............................................................................321
Data aparitie | 2022 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-9609-62-0 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 332 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Hubert Joly |
Numar pagini | 332 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.