Ce este gândirea critic&259; &536;i ce este gândirea creativ&259; Cum ar trebui s&259; lucr&259;m cu elevii &537;i elevele pentru a le dezvolta aceste dou&259; tipuri de gândireProbabil c&259; v-a&539;i pus deja aceste întreb&259;ri sau poate le-a&539;i sim&539;it influen&539;a asupra activit&259;&539;ii dumneavoastr&259; profesionale f&259;r&259; s&259; le formula&539;i în mod explicit Gândirea

Gandirea creativa si critica in scoala

de Russell Grigg, Helen Lewis

25 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000216537

Data aparitie: 2021

ISBN: 978-973-1706-42-9

Numar de pagini: 152

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ce este gândirea critică? Și ce este gândirea creativă? Cum ar trebui să lucrăm cu elevii și elevele pentru a le dezvolta aceste două tipuri de gândire?

Probabil că v-ați pus deja aceste întrebări, sau poate le-ați simțit influența asupra activității dumneavoastră profesionale fără să le formulați în mod explicit. Gândirea creativă și critică în școală, publicată în deschiderea colecției BREVIS, vă va oferi cunoștințele și instrumentele necesare pentru a pune bazele unei practici la clasă de zi cu zi, adaptabilă la diferite tipuri de materii. În primul rând, această carte prezintă abordări teoretice ale gândirii și ale conceptelor cheie din jurul ei, facilitând astfel înțelegerea aprofundată a subiectului. Apoi, sunt prezentate două strategii diferite care ajută la dezvoltarea gândirii critice și creative a copiilor, indiferent de materia la care sunt abordate.

O invitație de a aplica gândirea critică și creativă la propria predare, această carte vă va oferi inspirația și sprijinul necesare pentru a introduce sau a întări activități de dezvoltare a gândirii.

 

Dr. Russell Grigg este inspector de educație pentru Ministerul Educației din Emiratele Arabe Unite, cu sediul în Abu Dhabi. Anterior, a avut titlul de profesor asociat la Centrul pentru Echitate în Educație din Țara Galilor și a lucrat mulți ani în formarea cadrelor didactice. Interesul său în predarea gândirii a fost declanșat de lectura lucrărilor lui Edward De Bono, atunci când era student în anii `80. Crede cu pasiune în stimularea creativității în predare și învățare, ceea ce se reflectă în lucrările sale. Este autorul multor cărți și articole despre educația primară, incluzând Becoming an Outstanding Primary Teacher (Routledge, 2014) și Big Ideas in Education: What Every Teacher Should Know (Crown House, 2016). Este coeditor al Wales Journal of Education și are un interes deosebit pentru cercetarea istoriei educației în Țara Galilor. În prezent, este implicat în proiecte de cercetare asociate cu istoria inspectoratului din Țara Galilor și istoria meselor gratuite de la școală. Russell susține dintotdeauna echipa Swansea City, în vremurile bune și cele rele.

Dr. Helen Lewis este lector senior la Yr Athrofa: Institutul pentru Educație, la University of Wales Trinity Saint David. A devenit interesată de predarea gândirii atunci când lucra ca învățătoare în centrul Londrei. Mai departe, a învățat mai multe despre cum pot cadrele didactice să facă gândirea vizibilă în clasă în cadrul Proiectului Zero, la Universitatea Harvard. Lucrarea ei de doctorat s-a concentrat pe dezvoltarea și predarea metacogniției în perioada timpurie și clasele primare și a scris mult în domeniu. Helen este calificată ca formator de cadre didactice în mai multe materiale despre gândire, este parte a comitetului „Let’s Think” Council Forum și deține titlul de Associate of Early Education. În timpul său liber îi place să își plimbe câinii și în prezent cercetează impactul în clase al intervențiilor asistate de animale.

Recenzii și puncte de vedere

„Primul volum al colecției BREVIS este o privire scurtă, dar clarificatoare, asupra unor aspecte cheie ale organizării învățării în orice clasă: dezvoltarea gândirii critice și creative.” Elena Lucia Bălan, prof. gr.I

„Dacă țineți la înțelegere în ceea ce faceți la clasă, sunt convins că veți găsi în această carte nenumărate idei, exemple de activități și instrumente care vă vor provoca și inspira, deopotrivă, fie că aveți experiență sau sunteți în primii ani de carieră didactică.” Ciprian Fartușnic, cercetător

„O carte cu aplicabilitate extinsă, care ne ajută să le dezvoltăm copiilor și tinerilor capacitatea de a înțelege și de a se face înțeleși, responsabilitatea și libertatea cunoașterii.” Simona Velea, D.P.P.D. din S.N.S.P.A.


Data aparitie 2021
ISBN 978-973-1706-42-9
Numar de pagini 152
Tip coperta Necartonat
Autor

Russell Grigg, Helen Lewis

Numar pagini 152

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll