![Fise de lucru diferentiate limba romana clasa a II-a Culegerea de Fi&351;e de lucru diferen&355;iate pentru clasa a II-a – COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂN&258; este o NOUTATE METODIC&258; &351;I EDITORIAL&258; în conformitate cu noua program&259; &351;colar&259; propunând organizarea activit&259;&355;ilor de înv&259;&355;are pentru fiecare lec&355;ie din planificarea calendaristic&259; prin intermediul fi&351;elor de lucru &351;i verificarea cuno&351;tin&355;elor asimilate prin teste de](https://cdn.clb.ro/img/pozeprod/228/1002/59/350560.jpg)
Fise de lucru diferentiate limba romana clasa a II-a
de Georgiana Gogoeaca
Cod produs: 0000193006
Editura: Cartea Romaneasca Educational
Data aparitie: 2019
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-8982-85-4
Numar de pagini: 148
Disponibilitate:
![livrare rapida](/assets/images/icon/truck_clock.png)
Livrare detalii
![retur](/assets/images/icon/refresh.png)
14 de zile drept de retur. detalii
Culegerea de Fişe de lucru diferenţiate pentru clasa a II-a – COMUNICARE ÎN LIMBA ROMÂNĂ este o NOUTATE METODICĂ şI EDITORIALĂ, în conformitate cu noua programă şcolară, propunând organizarea activităţilor de învăţare pentru fiecare lecţie din planificarea calendaristică prin intermediul fişelor de lucru şi verificarea cunoştinţelor asimilate prin teste de evaluare şi autoevaluare.
Activităţile de învăţare vizează:
• comunicarea orală (ascultare, vorbire, interacţiune);
• citirea/ lectura;
• scrierea/ redactarea;
• elementele de construcţie a comunicării.
Fiecare fişă de lucru conţine cinci niveluri de învăţare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru învăţarea în clasă şi pentru acasă:
• un text teoretic sintetic, ca rezumat al conţinuturilor învăţării propuse de programa şcolară pentru fiecare lecţie. Pentru a fi bine înţelese şi reţinute de elevi, aceste conţinuturi sunt însoţite de exemple şi modele de rezolvări;
• exerciţii de exersare (iniţiere şi consolidare) a cunoştinţelor nou predate;
• exerciţii de fixare (aprofundare şi dezvoltare) a cunoştinţelor nou predate;
• evaluări ale progresului învăţării prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educaţiei Naţionale;
• autoevaluări conforme cu standardele în vigoare, cu rol de feedback al progresului învăţării.
Data aparitie | 2019 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-8982-85-4 |
Numar de pagini | 148 |
Autor | Georgiana Gogoeaca |
Numar pagini | 148 |