Un text clasic despre inovareO carte de c&259;p&259;tâi pentru cei mai inovatori lideri &537;i cele mai inventive organiza&539;ii ale zilelor noastre una dintre cele mai influente c&259;r&539;i de leadership din toate timpurileÎn aceast&259; carte inovatoare Clayton M Christensen ne arat&259; cum se poate ca firmele cu adev&259;rat remarcabile s&259; fac&259; totul ca la carte &537;i totu&537;i s&259;-&537;i piard&259; pozi&539;ia de lider de

Dilema inovatorului. Cand noile tehnologii imping firmele exceptionale spre esec

de Clayton M. Christensen

69 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000273867

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2024

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-633-1

Numar de pagini: 416

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Un text clasic despre inovare.
O carte de căpătâi pentru cei mai inovatori lideri și cele mai inventive organizații ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente cărți de leadership din toate timpurile.

În această carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arată cum se poate ca firmele cu adevărat remarcabile să facă totul ca la carte și totuși să-și piardă poziția de lider de pe piață. Autorul ne explică motivele pentru care majoritatea companiilor ratează o poziție conducătoare în noile valuri ale inovației. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea împinsă la o parte dacă managerii ei nu știu cum și când să-și abandoneze practicile de business tradiționale.

Oferind drept ghid atât exemple de reușită, cât și exemple de eșecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispoziție un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovării disruptive.

Clară, convingătoare și provocatoare – și numită constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie să-i lipsească niciunui manager, lider sau întreprinzător.


Dilema inovatorului reușește o performanță rară: este în același timp o soluție satisfăcătoare intelectual la o veche enigmă de business și un ghid practic pentru cei din conducerea firmelor și investitori. — Financial Times

Conceptul de „tehnologie disruptivă” este una dintre cele mai oportune idei ale epocii internetului. Lansat de profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School, este tema centrală a cărții sale de mare influență, Dilema inovatorului. — Fortune

Dilema inovatorului este o carte de business, o carte despre puterea pe care o oferă unei afaceri capacitatea de a găsi soluții noi și de a ieși din rând. Echipe talentate de leaderi reușesc să ia decizii logice și competente, cruciale pentru reușita companiei și care sunt în același timp motivul pentru care compania își pierde poziția de lider. Cei care se confruntă cu turbulențele în prezent vor găsi esențială abordarea și bunele practici propuse de autor, cu o viziune remarcabilă. — Madi Rădulescu, MCC, ACTC, Managing Partner MMM Consulting

Ediția în limba română a cărții a apărut cu susținerea MMM Consulting.


Data aparitie 2024
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-633-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 416
Tip coperta Necartonat
Autor

Clayton M. Christensen

Numar pagini 416

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

    
Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll