
Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor sociale
de Gary Vaynerchuk
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Cod produs: 0000273870
Editura: Publica Com
Data aparitie: 2024
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-722-636-2
Numar de pagini: 264
Disponibilitate: In stoc

Livrare detalii

14 de zile drept de retur. detalii
În a șaptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul și investitorul Gary Vaynerchuk ne oferă sfaturi proaspete și detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne crește vânzările și a detrona competiția prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru rețelele de socializare.
În cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum să creeze conținut de succes pentru canalele cu atenție subevaluată. Dar de atunci au apărut platforme noi, altele au devenit mai puțin relevante și algoritmii promovează stiluri noi de conținut. Este nevoie de abilități noi pentru a crea publicitate care să dezvolte brandurile și vânzările.
În cea mai recentă carte a sa, Vaynerchuk susține că afacerile, brandurile, creatorii de conținut și influencerii care evoluează rapid în ziua de azi au un lucru în comun: au deprins arta spunerii poveștilor în zonele cu atenție subevaluată, care există în general în câteva platforme de rețele de socializare. Bazându-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri și succes în marketing, Vaynerchuk concluzionează că cea mai mare transformare și oportunitate este „Tiktokficarea Rețelelor de Socializare”. Din ce în ce mai mult, platformele distribuie conținut în funcție de ce-i interesează pe utilizatori, și nu de persoanele pe care aceștia le urmăresc.
Companiile mici, corporațiile mari și creatorii pot profita de această tendință pentru a-și dezvolta brandul și a-și crește vânzările prin producerea de conținut relevant și strategic, chiar dacă nu au o audiență. Dar cum se face conținutul relevant? Cum ar trebui să arate reclamele în această lume modernă?
În Day Trading Attention, Vaynerchuk oferă răspunsuri detaliate la aceste întrebări și chiar mai mult, dezvăluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea modernă, folosind strategii pe care le poți pune în aplicare chiar din clipa asta.
„Gary a fost unul dintre primii cu care am făcut un interviu oficial când am început să mă formez în această industrie și ne-a oferit sfaturi extrem de valoroase mie și familiei pe parcursul anilor. Gary este mereu racordat la pulsul inovației și la cultura pop și știe foarte multe lucruri despre lumea rețelelor de socializare și despre felul în care brandurile și companiile pot avea de câștigat de pe urma platformelor de socializare și a creatorilor digitali.” — CHARLI D'AMELIO, PERSONALITATE TV ȘI DIGITALĂ ȘI ANTREPRENOARE
„Am avut onoarea de a coordona eforturile de marketing ale câtorva branduri mari, dar, indiferent de experiența acumulată, nu mă pot relaxa, pentru că lumea continuă să se schimbe. Cartea lui Gary face un lucru minunat, modernizând tacticile pe care le-am folosit cu toții și făcându-le relevante într-o lume nouă. Dacă un cal bătrân se poate învăța la ham, imaginați-vă ce poate învăța unul tânăr!” — BOZOMA SAINT JOHN, DIRECTOARE INCLUSĂ ÎN MARKETING HALL OF FAME, AUTOARE ȘI ANTREPRENOARE
„Cartea aceasta le deschide specialiștilor în marketing, celor din consiliile de administrație și directorilor executivi o fereastră pentru a înțelege cât de important este să fie la curent cu tendințele consumatorilor, acolo unde atenția subevaluată, mai ales pe platformele noi, îți poate oferi un avantaj competitiv. Abilitatea înnăscută a lui Gary de a înțelege oamenii este unică, astfel că identifică oportunități cu ani întregi înaintea altora.” — CAROLYN EVERSON, CONSULTANT SENIOR LA PERMIRA ȘI BCG ȘI MEMBRĂ ÎN CONSILIUL COMPANIILOR WALT DISNEY, COCA-COLA ȘI UNDER ARMOUR
„Unul dintre lucrurile pe care le-am învățat stând în preajma lui Gary în ultimii zece ani este că, atunci când observă tendințe noi ale consumatorilor sau practici noi performante de marketing, oamenii ar trebui să-l asculte și să acționeze în virtutea lor.” — MICHAEL RUBIN, DIRECTOR EXECUTIV AL FANATICS
Data aparitie | 2024 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-722-636-2 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 264 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Gary Vaynerchuk |
Numar pagini | 264 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.