Cum s&259; m&259; port cu ceilal&539;i la locul de munc&259; fie c&259; sunt director sau subordonat sau în via&539;a privat&259; cu rudele mele sau cu prietenii Cum s&259; le în&539;eleg reac&539;iile &537;i s&259; îi fac s&259;-mi în&539;eleag&259; corect mesajele Cum s&259; m&259; adresez lor &537;i cum s&259; m&259; comport astfel încât comunicarea dintre noi s&259; fie optim&259; Cu to&539;ii ne

Cum sa le spun

de Gerard Collignon

55 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000272661

Editura: Trei SRL

Data aparitie: 2024

Editie: Editia a II a

ISBN: 978-606-40-2505-0

Numar de pagini: 320

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Cum să mă port cu ceilalți la locul de muncă (fie că sunt director sau subordonat) sau în viața privată, cu rudele mele sau cu prietenii? Cum să le înțeleg reacțiile și să îi fac să-mi înțeleagă corect mesajele? Cum să mă adresez lor și cum să mă comport, astfel încât comunicarea dintre noi să fie optimă? Cu toții ne punem zi de zi astfel de întrebări. Autorul cărții ne învață cum să ne poziționăm pe aceeași lungime de undă cu interlocutorul nostru, în funcție de tipul lui de personalitate: Perseverent, Gânditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic.
În acest mod, vom căpăta trei informații esențiale: despre sursele motivării lui, despre modul de comunicare preferat și modalitățile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de către psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gérard Collignon, colaboratorul său apropiat, îl preia și îl explică în această carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esențial oricui își dorește îmbunătățirea abilităților de comunicare.

 

GÉRARD COLLIGNON este psiholog și psihoterapeut, consultant și fost președinte al Kahler Communication France. Susține seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultanților, formatorilor și coachilor profesioniști.

 

Trebuie subliniat faptul că domeniul şcolar este un teren foarte potrivit pentru aplicarea Process Com. Cu cât un părinte înţelege mai bine comportamentul copilului său, cu atât cunoaşte mai bine cheile pentru motivarea lui. Să laşi un copil de tip Rebel sau pe unul de tip Promotor să se plictisească două ore la masa de lucru este total inutil. Ar fi mult mai bine să fie trimis să facă o partidă de fotbal sau orice alt joc care‑l va energiza. Să trimiţi, sec şi sever, un copil de tip Empatic să‑şi facă temele fără să‑l asişti şi să‑l susţii, îl va determina, cel mai probabil, să facă greşeli „stupide“. Faptul de a‑l asigura că este iubit şi de a‑i fi aproape va contribui mai mult la reuşita lui şcolară. Împunându‑i unui copil cu bază de Imaginator să facă parte dintr‑o echipă de fotbal sau dintr‑o grupă de cercetaşi este calea sigură către stres… iar să‑i „închizi gura“ unui tânăr Gânditor‑Perseverent cu un „n‑ai înţeles nimic“ e cea mai sigură metodă să‑i inhibi încrederea în sine. 

 

Multe dintre problemele de comunicare sunt cauzate de presiunile care se exercită asupra managerului. Aceste probleme, fie că provin dinspre nivelurile ierarhice superioare, fie din mediul exterior, ar putea fi evitate, la fel şi consecinţele dăunătoare pe care le generează, dacă managerul ar învăţa să se cunoască mai bine şi ar înţelege dinamica tipurilor de personalitate a fiecăruia dintre colaboratorii săi. Metoda Process Communication reprezintă pentru companii un demers simplu, accesibil şi rapid aplicabil. Eficacitatea sa se datorează în mare parte adaptabilităţii metodei la toate nivelurile ierarhice şi toate tipurile de activitate, ceea ce îi conferă capacitatea de a deveni un excelent mijloc pentru crearea unui limbaj comun. În plus, metoda permite abordarea unuia dintre aspectele esenţiale ale muncii în companii, respectiv motivarea oamenilor.

 

Cuprins:
Mulţumiri
Prefaţă
Introducere


Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication
1. Tipurile de personalitate
2. Structura personalităţii
3. Energie şi motivaţie: nevoile psihologice
4. Lungimile de undă
5. Matricea de identificare
6. Comunicarea ratată
7. Scenariile
8. Inventarul de personalitate

Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)
9. Process Com: un management pe măsură
10. Process Com în serviciul vânzărilor
11. Process Com… sau cum să le spui „te iubesc!"
12. În clasă
13. Gestionarea stresului şi întrebările existenţiale

Concluzii
Bibliografie


Data aparitie 2024
Editie Editia a II a
ISBN 978-606-40-2505-0
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 320
Tip coperta Necartonat
Autor

Gerard Collignon

Numar pagini 320

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll