Cum invata creierul. Principii ale neurostiintei ce pot fi aplicate in educatie
de Mara Dierssen
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Cod produs: 0000270828
Editura: Grup Editorial Litera
Data aparitie: 2024
Editie: Editia I
ISBN: 978-630-319-669-5
Numar de pagini: 144
Disponibilitate: In stoc
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Una dintre cele mai interesante, complexe și utile proprietăți ale creierului nostru este capacitatea de a învăța. Când vorbim despre învățare, ne referim de obicei la procesul de dobândire și de reținere a informațiilor (învățarea râurilor Europei, de exemplu) sau la dobândirea unor abilități specifice (învățarea mersului pe bicicletă sau învățarea unei meserii).
Și, deși intuitiv ne dăm deja seama că în ambele cazuri avem de-a face cu proceduri diferite, nu ne putem imagina complexitatea mecanismelor pe care creierul trebuie să le pună în funcțiune ca fiecare dintre aceste procese de învățare să aibă loc. Suma proceselor de învățare și de memorare dă naștere funcției cerebrale ce face posibilă înregistrarea, codificarea, consolidarea, reținerea, stocarea și recuperarea informațiilor acumulate.
Dar cum sunt codificate informațiile de către creierul nostru astfel încât să ne fie la îndemână? Cum sunt învățate lucrurile și ce atribute le sunt asociate? Cum alegem ce informații să învățăm? Ce informații din neurobiologie ar fi utile în domeniul educației? Această carte se referă la toate acestea.
Data aparitie | 2024 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-630-319-669-5 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 144 |
Tip coperta | Cartonat |
Autor | Mara Dierssen |
Numar pagini | 144 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.