Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educa&355;iei Na&355;ionale prin Ordinul nr 3530 din 04042018 &351;i se reg&259;se&351;te la poz&539;ia nr262 din anexa Ordinului Aceast&259; lucrare a fost realizat&259; în conformitate cu Programa &351;colar&259; pentru disciplina Limba modern&259; 1Limba modern&259;2Limba modern&259; 1 - intensiv german&259; rus&259; japonez&259; Clasele a V-a - a Vlll-a aprobat&259; prin ordinul ministrului Educa&355;iei

Caiet de limba germana clasa a V a L2 Maximal

de Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Claudia Brass

Cod produs: 0000266931

Editura: Art Klett

Data aparitie: 2018

ISBN: 978-606-076-0719

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Prezentul auxiliar a fost avizat de Ministerul Educaţiei Naţionale prin Ordinul nr. 3530 din 04.04.2018 şi se regăseşte la pozția nr.262 din anexa Ordinului. Această lucrare a fost realizată în conformitate cu Programa şcolară pentru disciplina Limba modernă 1/Limba modernă2/Limba modernă 1 - intensiv (germană, rusă, japoneză). Clasele a V-a - a Vlll-a, aprobată prin ordinul ministrului Educaţiei Naţionale nr. 3393 / 28.02.2017, şi contribuie la formarea următoarelor competenţe specifice nivelului CECRL A1.1:

receptarea de mesaje orale în situaţii de comunicare uzuală precum: oferirea unei reacţii adecvate la salut/întrebare/instrucţiune simplă rostită clar şi rar (citeştescriedesenează etc.); recunoaşterea poziţiei obiectelor (orientarea îşcoală); înţelegerea unor mesaje simple din jocuri de pantomimă, secvenţe audio sau video pe teme ca timpul liber, şcoala, preferinţe, obiectele personale şcolare etc;
exprimarea orală în situaţii de comunicare uzuală precum: reproducerea şi formularea unor mesaje simple şscurte (întrebări legate de universul familiar)respectând pronunţia şi intonaţia specificeparticiparea la dialoguri simple în contexte cum ar fi: în pauză la şcoală, la cantinăla cafeneala clubul de tineretadaptându-le la situaţia proprieprezentarea unei persoane (membri ai familiei, prieteniprofesori) sau a unui obiect (obiecte personale şcolareindicându-le şi/sau răspunzând la întrebăriexplorarea unor noi modele articulatorii,de intonaţie şaccent (prin cântec rap,recitare ritmicăexerciţii de fonetică);
receptarea de mesaje scrise în situaţii de comunicare uzuală precum: recunoaşterea semnificaţiei unor fraze uzuale tipice vieţii cotidiene (SMS,orar şcolar, meniu); identificarea semnificaţiei globale a unor texte pe teme familiare (informaţii pe pagina web a şcolii,tur virtual); descifrarea unor mesaje simple primite de la prieteni, colegi, profesor (anunţ la
obiecte pierdute,invita
ţie prin SMS,comentariu pe forum); manifestarea curiozităţii pentru decodarea unor mesaje scrise simple (pe teme de cultură şi civilizaţielegate de personalităţi ale muzicii şi sportului, specialităţi culinare);
redactarea de mesaje în situaţii de comunicare uzuală precum: scrierea unui mesaj de felicitare prin SMSredactarea unui mesaj informai de tip SMScomentariu pe forum, e-mailelaborarea în grup a unui proiect (flyer, prezentarea unui club de tineret).


Data aparitie 2018
ISBN 978-606-076-0719
Autor

Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Claudia Brass

Scroll