Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1 Limba moderna2 Limba moderna1- intensiv germana rusajaponeza aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr 339328022017 si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A21 Competente generale sl specifice1Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala11 Identificarea unor

Caiet de limba gemana clasa a VI a L2 Maximal A2.1

de Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Glück, Cornelia Patru

Cod produs: 0000254105

Editura: Art Klett

ISBN: 978-606-076-230-0

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393/28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A2.1:
 
Competente generale sl specifice
1.Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala
1.1. Identificarea unor detalii din mesaje simple articulate clar si rar in contexte cunoscute/previzibile
1.2. Urmarirea unor instructiuni simple de orientare, in vederea atingerii unui obiectiv
1.3. Manifestarea interesului pentru intelegerea de detalii dintr-o varietate de mesaje orale simple (filme, cantece, clipuri)
2. Exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala
2.1. Oferirea unei opinii in legatura cu un subiect familiar/o situatie cunoscuta
2.2. Cererea si oferirea de informatii referitoare la casa, familie, adresa, persoane, pasiuni, obiceiuri
2.3. Descrierea unor obiecte/a locuintei
2.4. Manifestarea interesului pentru exprimarea personala intr-o alta limba decat cea materna
3. Receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala
3.1. Identificarea informatiilor din panouri si semne aflate in locuri publice pentru facilitarea orientarii
3.2. Cautarea de imagini relevante pentru a ilustra proiecte scolare/in comunitate
3.3. Identificarea informatiilor din mesaje scrise simple
3.4. Manifestarea interesului pentru lectura de orientare
4.Redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala
4.1. Redactarea de mesaje si de note simple si scurte
4.2. Descrierea unor aspecte ale vietii cotidiene (oameni, locuri, scoala, familie, hobby-uri), folosind fraze simple
4.3. Participarea la schimbul de mesaje scrise

ISBN 978-606-076-230-0
Autor

Julia Katharina Weber, Lidija Sober, Sandra Hohmann, Dagmar Glück, Cornelia Patru

Scroll