Bullying. Ghidul cadrului didactic pentru dezvoltarea intimidarii active in scoala
de Elizabeth Nassem
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.
Ce este intimidarea activă? Care sunt formele în care se produce? Sunt formele așa zis „ușoare” mai puțin nocive pentru copii? Cum ar trebui să lucrăm cu elevii și elevele care raportează acte de intimidare activă? Cum implicăm elevii în rezolvarea actelor de intimidare activă? Cum ar trebui să se implice cadrele didactice, managementul școlii? Această lucrare din colecția Brevis este un ghid bine-venit, necesar tuturor cadrelor didactice.
Elizabeth Nassem prezintă modalități concrete de înțelegere și abordare a intimidării active în școală. Ea descrie tipurile de intimidare activă (între elevi, elevi și cadre didactice și intimidare sistemică) și gradele diferite ale intensității cu care ele sunt trăite individual.
Lucrarea definește nuanțat intimidarea activă propunând înțelegerea conceptului în corelare cu ceea ce copiii povestesc despre cum au trăit ei experiențele respective.
Folosirea acestui termen în locul celui preluat de bullying permite o înțelegere mai bună a fenomenului prezent în toate școlile. Înțelegerea adecvată a intimidării active reprezintă un prim pas pentru prevenirea sau rezolvarea ei.
Ghidul cuprinde strategii de abordare și rezolvare a intimidării active din școli, oferind instrumente de lucru pentru fiecare dintre numeroasele ei forme de manifestare. Orice cadru didactic va putea beneficia de pe urma includerii acestora în interacțiunile zilnice cu elevii și elevele sale pentru că ghidul ne va ajuta să înțelegem, abordăm și să particularizăm intervențiile la specificul fiecărei școli. (Dr. Doina-Olga Ștefănescu)
Data aparitie | 2023 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-9731706-66-5 |
Numar de pagini | 296 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Elizabeth Nassem |
Numar pagini | 296 |
Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.