Ce este intimidarea activ&259; Care sunt formele în care se produce Sunt formele a&537;a zis „u&537;oare” mai pu&539;in nocive pentru copii Cum ar trebui s&259; lucr&259;m cu elevii &537;i elevele care raporteaz&259; acte de intimidare activ&259; Cum implic&259;m elevii în rezolvarea actelor de intimidare activ&259; Cum ar trebui s&259; se implice cadrele didactice managementul &537;colii Aceast&259; lucrare din

Bullying. Ghidul cadrului didactic pentru dezvoltarea intimidarii active in scoala

de Elizabeth Nassem

25 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000250046

Data aparitie: 2023

Editie: Editia I

ISBN: 978-9731706-66-5

Numar de pagini: 296

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Ce este intimidarea activă? Care sunt formele în care se produce? Sunt formele așa zis „ușoare” mai puțin nocive pentru copii? Cum ar trebui să lucrăm cu elevii și elevele care raportează acte de intimidare activă? Cum implicăm elevii în rezolvarea actelor de intimidare activă? Cum ar trebui să se implice cadrele didactice, managementul școlii? Această lucrare din colecția Brevis este un ghid bine-venit, necesar tuturor cadrelor didactice.

Elizabeth Nassem prezintă modalități concrete de înțelegere și abordare a intimidării active în școală. Ea descrie tipurile de intimidare activă (între elevi, elevi și cadre didactice și intimidare sistemică) și gradele diferite ale intensității cu care ele sunt trăite individual.

Lucrarea definește nuanțat intimidarea activă propunând înțelegerea conceptului în corelare cu ceea ce copiii povestesc despre cum au trăit ei experiențele respective.

Folosirea acestui termen în locul celui preluat de bullying permite o înțelegere mai bună a fenomenului prezent în toate școlile. Înțelegerea adecvată a intimidării active reprezintă un prim pas pentru prevenirea sau rezolvarea ei.

Ghidul cuprinde strategii de abordare și rezolvare a intimidării active din școli, oferind instrumente de lucru pentru fiecare dintre numeroasele ei forme de manifestare. Orice cadru didactic va putea beneficia de pe urma includerii acestora în interacțiunile zilnice cu elevii și elevele sale pentru că ghidul ne va ajuta să înțelegem, abordăm și să particularizăm intervențiile la specificul fiecărei școli. (Dr. Doina-Olga Ștefănescu)


Data aparitie 2023
Editie Editia I
ISBN 978-9731706-66-5
Numar de pagini 296
Tip coperta Necartonat
Autor

Elizabeth Nassem

Numar pagini 296

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll