Sa intelegem ADHD editia a IIa
de Christopher Green
Cod produs: 0000152932
Editura: Aramis Print
Data aparitie: 2017
Editie: Editia a IIa
ISBN: 978-606-706-599-2
Numar de pagini: 400
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
• „ADHD este o problemă reală de sănătate, care afectează, într-o măsură mai mică sau mai mare, între 2 şi 5% dintre copii.“
• „ADHD se prezintă în două moduri: printr-o purtare impulsivă, lipsită de automotivaţie (denumită comportament hiperactiv-impulsiv) şi prin probleme de atenţie, ale memoriei de scurtă durată şi de învăţare (deficit de atenţie-probleme de învăţare).“
„Este foarte dezordonat.“
„Când era la grădiniţă nu puteai să-l pierzi nicio clipă din ochi.“
„Tot ce-i spun îi intră pe o ureche şi îi iese pe alta.“
„Se plânge că nu are prieteni şi nimeni nu se joacă cu el.“
„Se mişcă tot timpul.“
„Uită de la mână pân’ la gură.“
„Învăţătoarea se plânge că nu este atent în clasă.“
„Îşi uită mereu câte ceva la şcoală.“
Vă sunt aceste afirmaţii familiare? Regăsiţi portretul copilului dumneavoastră în ele?
Credem că fiecare părinte a spus cel puţin o dată aşa ceva despre copilul lui. Întrebarea este: în ce caz vorbim despre ADHD? Pentru că diferenţa dintre un temperament normal, dar dificil, şi ADHD nu poate fi definită foarte clar, în termeni de alb sau negru.
„Mult timp ADHD a fost greu de identificat şi afecta considerabil învăţarea şi comportamentul copiilor. Cartea apărută la editura Aramis deschide calea spre colaborare între părinţi şi cadre didactice în vederea rezolvării manifestărilor ADHD, ca: neatenţia, impulsivitatea şi neîmplinirea.
Întrucât copiii cu ADHD au dificultăţi asociate de citire, scriere, matematică sau de limbaj, ghidul prezintă sfaturi practice în acest sens, precum şi cauzele care determină disfuncţiile“ afirmă conf. univ. dr Vasile Molan.
Titlul "Sa intelegem ADHD" vă oferă răspunsuri la toate întrebările dumneavoastră „Să înţelegem ADHD“, autori Dr Christopher Green şi Dr Kit Chee – 15 ani de experienţă şi rezultate extraordinare în tratamentul ADHD.
• „ADHD se prezintă în două moduri: printr-o purtare impulsivă, lipsită de automotivaţie (denumită comportament hiperactiv-impulsiv) şi prin probleme de atenţie, ale memoriei de scurtă durată şi de învăţare (deficit de atenţie-probleme de învăţare).“
„Este foarte dezordonat.“
„Când era la grădiniţă nu puteai să-l pierzi nicio clipă din ochi.“
„Tot ce-i spun îi intră pe o ureche şi îi iese pe alta.“
„Se plânge că nu are prieteni şi nimeni nu se joacă cu el.“
„Se mişcă tot timpul.“
„Uită de la mână pân’ la gură.“
„Învăţătoarea se plânge că nu este atent în clasă.“
„Îşi uită mereu câte ceva la şcoală.“
Vă sunt aceste afirmaţii familiare? Regăsiţi portretul copilului dumneavoastră în ele?
Credem că fiecare părinte a spus cel puţin o dată aşa ceva despre copilul lui. Întrebarea este: în ce caz vorbim despre ADHD? Pentru că diferenţa dintre un temperament normal, dar dificil, şi ADHD nu poate fi definită foarte clar, în termeni de alb sau negru.
„Mult timp ADHD a fost greu de identificat şi afecta considerabil învăţarea şi comportamentul copiilor. Cartea apărută la editura Aramis deschide calea spre colaborare între părinţi şi cadre didactice în vederea rezolvării manifestărilor ADHD, ca: neatenţia, impulsivitatea şi neîmplinirea.
Întrucât copiii cu ADHD au dificultăţi asociate de citire, scriere, matematică sau de limbaj, ghidul prezintă sfaturi practice în acest sens, precum şi cauzele care determină disfuncţiile“ afirmă conf. univ. dr Vasile Molan.
Titlul "Sa intelegem ADHD" vă oferă răspunsuri la toate întrebările dumneavoastră „Să înţelegem ADHD“, autori Dr Christopher Green şi Dr Kit Chee – 15 ani de experienţă şi rezultate extraordinare în tratamentul ADHD.
Data aparitie | 2017 |
Editie | Editia a IIa |
ISBN | 978-606-706-599-2 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 400 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Christopher Green |