Cât de eficient v&259; folosi&355;i puterea de convingere Ce crede&355;i c&259; îi influen&355;eaz&259; mai mult pe oameni dovezile &351;tiin&355;ifice sau emo&355;iile Vre&355;i s&259; deprinde&355;i arta persuasiunii  Bazându-se pe o analiz&259; captivant&259; a naturii influen&355;ei &351;i pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune Tali Sharot ne arat&259; cum s&259; schimb&259;m credin&355;ele &351;i ac&355;iunile celor

Mintea influenta

de Tali Sharot

Cod produs: 0000211358

Data aparitie: 2020

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-33-6507-2

Numar de pagini: 288

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Cât de eficient vă folosiţi puterea de convingere? Ce credeţi că îi influenţează mai mult pe oameni: dovezile ştiinţifice sau emoţiile? Vreţi să deprindeţi arta persuasiunii?  

Bazându-se pe o analiză captivantă a naturii influenţei şi pe exemple concrete ale strategiilor de persuasiune, Tali Sharot ne arată cum să schimbăm credinţele şi acţiunile celor din jurul nostru, concentrându-ne pe modul în care funcţionează mintea umană. Cu toţii avem capacitatea de a influenţa, dar se pare că multe dintre strategiile instinctive de convingere pe care le folosim sunt ineficiente.

Autoarea dezvăluie rolul esenţial pe care îl au emoţiile în influenţare, cât de convingătoare sunt cu adevărat datele oficiale şi care este puterea curiozităţii.  

„Această carte este un chestionar inteligent al tehnicilor de influenţare şi de manipulare a comportamentului uman.” The New York Times Book Review  

„[Tali Sharot] nu dovedeşte numai eşecul minţii umane în a învăţa din propriile greşeli, ci propune şi strategii practice pentru a depăşi acest obicei. Pe lângă sfaturi despre cum să îi influenţăm mai mult pe ceilalţi, această carte ne oferă şi veşti îmbucurătoare despre valoarea noastră ca oameni.“ Wired UK  

„Într-o lume a datelor, e uşor să credem că dovezile concrete pot produce schimbare. Tali Sharot contrazice acest fapt, analizând cum emoţiile tind să domine gândirea în procesul decizional.“ TIME.com  

„[...] cititorii vor descoperi în paginile acestei cărţi o mulţime de modalităţi de a-şi dezvolta abilităţile de argumentare.“ Kirkus Reviews  

TALI SHAROT este profesor de neuroştiinţe, predând pe parcursul carierei la Universitatea din New York, la Harvard şi la Universitatea din California. Este fondatoare şi director al Affective Brain Lab de la College University din Londra, centru de cercetare care analizează modul în care emoţiile ne influenţează gândirea şi comportamentul. Lucrările ştiinţifice şi articolele sale au fost publicate în diverse reviste şi ziare, cum ar fi Nature, Science, Psychological Science, The New York Times, Time şi The Washington Post.


Data aparitie 2020
Editie Editia I
ISBN 978-606-33-6507-2
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 288
Autor

Tali Sharot

Numar pagini 288
Scroll