Branding in secolul XXI: Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
de Victor Emanuel Ciuciuc
Cod produs: 0000215664
Editura: Prouniversitaria
Data aparitie: 2021
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-26-1260-3
Numar de pagini: 125
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
„Ce-i determină pe consumatori să fie loiali unui brand?
Victor-Emanuel Ciuciuc ne oferă, în lucrarea de față, posibile răspunsuri, și ne lansează o invitație la reflecție și la dialog.
Explorând dinamica relației dintre etica brandului percepută de clienți (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) și echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul în care se conturează loialitatea clienților industriei de fashion, una dintre cele mai competitive și mai nestatornice industrii astăzi.”
Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Data aparitie | 2021 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-26-1260-3 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Numar de pagini | 125 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Victor Emanuel Ciuciuc |
Numar pagini | 125 |