MANAGEMENTUL CALITATII TOTALE
de Mariana Constantinescu
Scopul prezentei lucrări este abordarea procesuală într-o formă concentrată şi sistematică a modalităţilor de proiectare şi implementare a Calităţii Totale, condiţii preliminare ale succesului transformării organizaţiilor care iau decizia strategică de a trece de la sistemul de asigurare a calităţii la managementul calităţii totale (T.Q.M.). Performanţa întreprinderii devine astfel rezultanta unui management al calităţii totale. Politica calităţii este orientată către îmbunătăţirea continuă bazată pe participare TUTUROR angajaţilor companiei şi având drept obiectiv de îndeplinit SATISFACŢIA CLIENŢILOR pentru a accentua loialitatea acestora în direcţia fidelizării lor faţă de produsele / serviciile oferite de firmă. Gradul de implicare a organizaţiei este total, precum şi al colaboratorilor săi, atât din amonte, cât şi din avalul întreprinderii. Lucrarea de faţă valorifică informaţiile obţinute de autoare pentru elaborarea tezei sale de doctorat cu tema „PROIECT DE IMPLEMENTARE A CALITĂŢII TOTALE ÎN PRODUCEREA ŞI COMERCIALIZAREA UNOR MĂRFURI DE FOLOSINŢĂ ÎNDELUNGATĂ” consultând literatura de specialitate din domeniul managementului calităţii, T.Q.M., managementului strategic şi marketingului firmei, economiei şi gestiunii întreprinderii, merceologie industrială
Editie | Editia I |
ISBN | 973-721-197-X |
Loc aparitie | Bucuresti |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Mariana Constantinescu |