Deontologia comunicarii publice
de Raluca-Nicoleta Radu
Cod produs: 0000108966
Editura: Polirom S.A.
Data aparitie: 2015
Editie: Editia I
ISBN: 978-973-464-693-7
Numar de pagini: 256
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din cimpul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cit de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.” (Mihai Coman)
Din cuprins:
Norme si valori in comunicarea publica • Un model in trei pasi pentru deciziile etice • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale) • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii • Prezentarea adevarului • Protejarea vietii private • Evitarea stereotipurilor • Conflictul de interese • Incercarea de cenzurare a filmuluiCruising • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden • Cazul „Rosia Montana” – interesul public vs interesul comercial • Modificarea electronica a imaginilor
Data aparitie | 2015 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-973-464-693-7 |
Loc aparitie | Iasi |
Numar de pagini | 256 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Raluca-Nicoleta Radu |